Video - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Stef Hoffer - WaarBenJij.nu Video - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Stef Hoffer - WaarBenJij.nu

Video

Door: Stef

Blijf op de hoogte en volg Stef

10 Mei 2011 | Nederland, Zaandijk

Inmiddels ben ik alweer een half jaar terug uit Pakistan en China, maar erg 'aarden' lukt nog steeds niet helemaal.

Om toch enigszins in de reisstemming te blijven, ben ik sinds januari bezig me meer te verdiepen in video, en afgelopen week heb ik wat korte clips online gezet.

Je kunt deze bekijken op Youtube:

Het zijn allemaal uitprobeersels, of ik er uiteindelijk iets mee kan/wil gaan doen valt nog te bezien. Het is in ieder geval de bedoeling regelmatig (wekelijks) de komende tijd een nieuw clipje online te zetten. Uiteraard hebben de onderwerpen vooral te maken met de reizen en zijn de beelden onderweg gemaakt. Zie het dus maar als een (verlate) aanvulling op de reisverslagen!

Commentaar en suggesties zijn uiteraard altijd meer dan welkom!

Groeten,
Stef

• 10 Mei 2011 - 18:00

Wesley:

Stef! Vind je het gek dat je niet echt wil 'aarden'! Je moet rond vliegen met die camera man! fantastisch! Je moet hier je beroep van maken op 1 of andere manier. Met foto's, film, reisverslagen...je kan het allemaal!

• 15 Mei 2011 - 16:22

Ger De Ruig:

hoi stef wat leuk om je filmpjes te zien heel erg mooi ga zo door goed je best gedaan hoor hoop jullie gauw weer te zien groetjes voorallemaal tante ger